Ni zadetkov
Iskane strani ni mogoče najti. Poskusite z drugačnimi iskalnim nizom ali uporabite navigacijske menije.
Šolski center Škofja Loka je na Razpisu Erasmus+ 2021 (EAC/A01/2021) prejel
AKREDITACIJO ERASMUS na področju poklicnega in strokovnega izobraževanja za obdobje 2022–2027.
Akreditacija Erasmus je orodje, namenjeno organizacijam, dejavnim na področju poklicnega izobraževanja in usposabljanja, splošnega šolskega izobraževanja ter izobraževanja odraslih, ki želijo vzpostaviti čezmejne izmenjave in sodelovanje.
Podeljena akreditacija Erasmus Šolskemu centru Škofja Loka potrjuje, da smo uspešno pripravili načrt za izvedbo visokokakovostnih aktivnosti mobilnosti kot del širših prizadevanj za strateški razvoj naše organizacije.
Tako bomo lahko še uspešneje promovirali program Erasmus+ in našim dijakom ter učiteljem še naprej omogočali kvalitetne strokovne izmenjave z našimi partnerskimi šolami in podjetji v tujini.
Iskane strani ni mogoče najti. Poskusite z drugačnimi iskalnim nizom ali uporabite navigacijske menije.
V šolskem letu 2020/2021 smo prvič organizirali tekmovanje, s katerim želimo osnovnošolce navdušiti za ustvarjanje iz lesa, in upamo, da bo postalo tekmovanje tradicionalno. Njihova naloga je bila, da iz lesa izdelajo izdelek, ki bi ga ponosno podarili Sloveniji za 30. rojstni dan.
7. 12. 2021 so učenci svoje izdelke predstavili štiričlanski komisiji iz Srednje šole za lesarstvo. Janez Belič je ocenjeval tehnološko zahtevnost, Ambrož Vuga sporočilnost oz. zgodbo, Dimitrij Jeraj estetsko vrednost, Janja Čenčič Gartner pa predstavitev izdelka. Predstavitev je zaradi trenutnih razmer potekala na daljavo, kar je komisiji oteževalo delo, kljub temu pa smo nad videnim navdušeni in prepričani smo, da se nam ni treba bati za prihodnje generacije lesarskih mojstrov.
Živka Herič Kuk, edino dekle, ki je tekmovalo, je pometlo s konkurenco, drugo mesto je zasedel Blaž Podobnik, tretji pa je bil Maks Stržinar. Vsi trije obiskujejo 7. razred na Osnovni šoli Ivana Tavčarja Gorenja vas. Mentorica Anica Podobnik se je odločila, da bodo pri pouku izbirnega predmeta obdelava gradiv: les izdelovali torzijske oz. lebdeče mizice, ki so jih izdelali iz domačega lesa, ki so ga našli v Poljanski dolini, npr. lipa les, topol, macesen, smreka … Učenci so bili zelo izvirni in so kljub skupni zasnovi izdelali raznolike mizice, saj so bile mizne ploskve v obliki kroga, štirikotnika, šestkotnika in celo Slovenije.
Prvi trije dijaki so prejeli praktične nagrade, ki jih bodo lahko uporabljali pri svojem nadaljnjem ustvarjanju iz lesa.
Besedilo in foto: Janja Čenčič Gartner
Upamo, da je udeležencem tekmovanje dalo dodaten zagon za ustvarjanje, in da se naslednje šolsko leto na tekmovanje prijavi še več učencev. Predvsem pa si želimo, da bomo prihodnje leto lahko tekmovanje izvedli v živo na šoli, da si bomo izdelke lahko dobro ogledali in spoznali učence.«
Tekmovanje, kot je bilo Krošnja idej, je zelo v redu, saj učencem višjih razredov osnovne šole daje priložnost, da se predstavijo s praktičnim izdelkom, ki so ga naredili sami. Tudi predstavitev lastnega izdelka izven oddelka ali učne skupine je za učence dragocena izkušnja. Glede na njihovo starost in vse omejitve zadnjih dveh let praktično za kaj takega še niso imeli priložnosti.
Mislim, da je bila naloga zelo primerna, saj je dopuščala prosto izbiro izdelkov, s katerimi je bilo mogoče obeležiti letošnjo 30-letnico naše države. Tokrat smo se prvič odločili, da izdelamo lebdeče mizice. Še bolj pomembno pa je, da smo za naše darilo Sloveniji uporabili les iz domačih gozdov, lastno znanje, spretnosti svojih rok in smo se potrudili izdelano tudi pokazati. Prav to je bila naša glavna misel, zaradi katere smo se prijavili na tekmovanje.
Bolj zares smo pričeli v drugi polovici oktobra, ko smo zaključevali poskusni izdelek. Ob upoštevanju, da smo se v šolski delavnici srečevali eno uro na teden, da je potrebno uskladiti delo v skupini, prostorske in druge možnosti, da so nas pestile tudi odsotnosti učencev, smo za vse skupaj porabili približno sedem šolskih ur.
Kakšnih posebnih težav nismo imeli. Zelo prav bi nam prišla še kakšna ura za poglobljeno pripravo na predstavitev, saj nam je prav za to najbolj zmanjkovalo časa. Učenci so bili zelo ustvarjalni in zavzeti. Želja vseh udeleženih, tako organizatorjev kot tudi učencev in mentorjev pa je najbrž skupna – da bi v prihodnje lahko tekmovali v živo.
Ustvarjanje z lesom mi ni tuje, saj je moj oče mizar, zato mu večkrat pomagam v delavnici. Na tekmovanje sem se prijavila pri izbirnem predmetu, za svoj izdelek pa sem porabila štiri do pet šolskih ur. S predstavitvijo sem zelo zadovoljna, čeprav sem imela veliko treme, nagrado pa bom zagotovo uporabljala v mizarskih delavnici. Tudi jaz pa bi seveda raje tekmovala v živo. Zelo rada tudi pečem, zato se še odločam, ali se bom vpisala na lesarsko ali slaščičarsko šolo. V prostem času pa se ukvarjam tudi z boksom, kjer sem že dosegla prve zmage.
V okviru programa Erasmus+ so pri nas na praksi štirje dijaki iz Belgije in njihova mentorica/mentor. Dva dijaka delata v podjetju Alples v Železnikih in dva v podjetju Pohištvo Potočnik na Trati. Vsi delajo na obdelavi stavbnega pohištva in notranje opreme. Čez...
V petek, 22. 3. 2019 so dijaki 2al oddelka v projektu Erasmus v organizaciji Centra arhitekture Slovenije obiskali Hrvaške arhitekturne dosežke (območje od Zagreba do Reke), ki jih povezuje LES. Vse objekte so strokovno komentirali strokovnjaki, večinoma arhitekti:...
Marca 2019 je Šolski center Škofja Loka izdal knjigo s simbolnim naslovom: Izdelki: vaje letenja Planica je bila za generacijo 2017/18 odskočni pomol za idejo o izdelku, ki ga bodo ustvarili. V besedilu Leteti brez kril ali izziv planiške klotoide je predstavljena...
Člani Vlade Republike Slovenije so 10. decembra 2021 v okviru delovnega obiska v gorenjski regiji Slovenije obiskali Šolski center Škofja Loka, in sicer Medpodjetniški izobraževalni center (MIC). Predsednik vlade Janez Janša si je ogledal potek izobraževalnega procesa v MIC in se sestal z vodstvom šolskega centra – direktorjem šolskega centra, ravnatelji Srednje šole za strojništvo, Srednje šole za lesarstvo in Višje strokovne šole ter vodjem MIC.
Ob predstavitvi našega dela smo izpostavili tudi aktivnosti na področju digitalizacije in s tem tudi vključenost v projekt DanubePeerChains. Predsednik vlade je izrazil zadovoljstvo nad udejstvovanjem dijakov in vodstva, saj področje digitalne preobrazbe močno podpirata tudi Vlada Republike Slovenije in Svet Evropske unije, ki mu trenutno predseduje ravno Slovenija.
On 10 December 2021, members of the Government of the Republic of Slovenia visited Šolski center Škofja Loka, namely its Business-to-Business Training Centre (BBTC), as part of a working visit to the Gorenjska region of Slovenia. Prime Minister Janez Janša visited the educational process at our BBTC and met with the management of the school centre – the director of the school centre, the headmasters of Secondary School of Mechanical Engineering, Secondary School of Wood Engineering, Higher Vocational School and the head of BBCT.
When presenting our work, we also highlighted our digitisation activities and our involvement in the DanubePeerChains project. The Prime Minister expressed his satisfaction with the involvement of the students and the management, as the digital transformation is strongly supported by the Government of the Republic of Slovenia and the Council of the European Union, which Slovenia currently holds the Presidency of.
Iskane strani ni mogoče najti. Poskusite z drugačnimi iskalnim nizom ali uporabite navigacijske menije.
V okviru obiska vlade RS v gorenjski regiji je Medpodjetniški izobraževalni center ŠC Škofja Loka v petek, 10. decembra 2021, obiskal predsednik vlade Janez Janša.
Ogledal si je pouk v šolskih delavnicah in se sestal z vodstvom.
Hvala Gorenjska za gostoljubje. Tu živite pridni in marljivi ljudje, ki izražate tudi visoko zadovoljstvo nad življenjem. S številnimi odobrenimi investicijami pospešujemo razvoj regije. @JJansaSDS #Gorenjska 🇸🇮 pic.twitter.com/4uqcC5zjvU
— Vlada Republike Slovenije (@vladaRS) December 11, 2021
Cmepius – Center Republike Slovenije za mobilnost in evropske programe izobraževanja in usposabljanja – je v torek, 7. decembra 2021, podelil nacionalna priznanja za najbolj izstopajoče mednarodne projekte v programih Erasmus+ in eTwinning ter evropske nagrade za inovativno poučevanje za leto 2021.
Nagrade so bile podeljene že šestnajstič, v sodelovanju z Ministrstvom za izobraževanje, znanost in šport, drugo leto zapored na virtualni prireditvi.
Jabolko kakovosti 2021 so prejeli najboljši projekti v okviru programa Erasmus+ iz treh sektorjev izobraževanja.
V sektorju poklicno in strokovno izobraževanje je nagrado prejel tudi Šolski center Škofja Loka za projekt Usposabljanje v tujini bogati II. Koordinator projekta je Tadej Gartner.
V projektu je sodelovalo pet partnerskih srednjih strokovnih in poklicnih šol iz štirih držav, izvedli smo 30 učnih mobilnosti in 18 mobilnosti spremljevalnega osebja. Dijaki so prejeli nova strokovna znanja, veščine in kompetence na področju avtomehanike, strojništva in lesarstva ter pridobili jezikovne, medkulturne in digitalne kompetence; vsi udeleženci mobilnosti so spoznavali kulturo in življenje države gostiteljice ter izpopolnjevali angleški in nemški jezik.
Več o nagrajencih na spletni strani Cmepius.
Šolski center Škofja Loka je na področju internacionalizacije v zadnjih letih naredil preboj. Od mednarodnih projektov, ki so bili namenjeni peščici in usmerjeni zgolj v tujino, je danes internacionalizacija postala del življenja šole in orodje za doseganje strateških ciljev. Povezali so številne nacionalne in mednarodne projekte z namenom doseganja visoke kakovosti vzgojno-izobraževalnega dela ter praktičnega usposabljanja.
Okrepili so povezave z gospodarstvom in mednarodnimi partnerji. Vodstvo se zaveda, da internacionalizacija prinaša pomembne učinke, predvsem internacionalizacija doma, ki omogoča krepitev znanj in veščin za vse dijake (podjetniška znanja, inovativnost, kolegialnost in komunikacijske spretnosti). Zavedajo se pomena povezovanja s tujimi partnerji, če želijo slediti razvojno-tehnološkim trendom.
Povezave z gospodarstvom, tako doma kot v tujini, pa narekujejo tudi vsebine odprtega kurikula, ki pomeni korak k tisti delovni sili, ki jo jutrišnji dan potrebuje.
Dijaki, Aljaž Mohorič, 3. Ha, Jaka Košir, 4. NS, in Aljaž Platiše, 4. KS, ki se bodo udeležili enomesečne izmenjave na partnerski šoli ENAIP, kjer bodo na praksi v tamkajšnjih avtoservisnih delavnicah, so se na spletnem sestanku prvič srečali s koordinatorko Chiaro...
Dijaki na strojni spoznavajo evropske institucije. Anej in Žan, 2. As, sta pripravila slikovno gradivo in skrbita za objave na družbenih omrežjih. Ostali dijaki pa pripravljajo seminarske naloge in ppt predstavitve, ki jih bodo predstavili pri družboslovnih...
Strojniki predstavljamo poklice in izobraževalne programe na različnih osnovnih šolah. V šolskem letu 2023/24 smo bili na dnevu poklicev v Idriji in na osnovnih šolah na OŠ Preserje (občina Brezovica), v OŠ prof. dr. Josipa Plemlja na Bledu, v OŠ A. T. Linharta v...
Miha Gartnar in David Likar, v šolskem letu 2019/2020 dijaka tretjega letnika programa oblikovalec kovin-orodjar vajenec, sta januarja 2020 odšla na trimesečno prakso ErasmusPro na Češko. Prakso sta opravljala v podjetju Motor Jikov a. s., stanovala pa sta v dijaškem domu naše partnerske šole Střední průmyslová škola strojní a stavební v mestu Tábor.
Žal sta morala zaradi pandemije koronavirusa prakso prekiniti za leto in pol; zadnjih trideset dni usposabljanja sta opravljala od 14. septembra do 13. oktobra 2021.
Na usposabljanju sta opravljala dela na vseh oddelkih podjetja na področju strojništva – modeliranje, upravljanje CNC-strojev, delo v orodjarni, merilnici, delo na klasičnih strojih, montaža, vzdrževanje in servisiranje strojev, tehnologija in konstruiranje ter delo v skladišču.
ErasmusPro mobilnost sta zaključila s predstavitvijo usposabljanja, najprej na partnerski šoli SPŠ Tabor na Češkem, in ko sta se vrnila, še za naše dijake, ki so potencialni udeleženci mobilnosti – prakse v tujini v prihodnjem šolskem letu.
Ob zaključku predstavitve sta dijaka prejela tudi mednarodni certifikat Europass.
Ves čas bivanja na Češkem sta pisala dnevnik, v prvem delu na Facebooku, naato pa na šolskem Blogu Erasmus+.
Dijaki, Aljaž Mohorič, 3. Ha, Jaka Košir, 4. NS, in Aljaž Platiše, 4. KS, ki se bodo udeležili...
Dijaki na strojni spoznavajo evropske institucije. Anej in Žan, 2. As, sta pripravila slikovno...
Strojniki predstavljamo poklice in izobraževalne programe na različnih osnovnih šolah. V šolskem...
Predstavljamo vam Novice št. 3 projekta DanubePeerChains, v katerem lahko preberete več o preteklih in načrtovanih aktivnostih projekta.
Vabljeni k ogledu! 😊
Dijaki, Aljaž Mohorič, 3. Ha, Jaka Košir, 4. NS, in Aljaž Platiše, 4. KS, ki se bodo udeležili enomesečne izmenjave na partnerski šoli ENAIP, kjer bodo na praksi v tamkajšnjih avtoservisnih delavnicah, so se na spletnem sestanku prvič srečali s koordinatorko Chiaro...
Dijaki na strojni spoznavajo evropske institucije. Anej in Žan, 2. As, sta pripravila slikovno gradivo in skrbita za objave na družbenih omrežjih. Ostali dijaki pa pripravljajo seminarske naloge in ppt predstavitve, ki jih bodo predstavili pri družboslovnih...
Strojniki predstavljamo poklice in izobraževalne programe na različnih osnovnih šolah. V šolskem letu 2023/24 smo bili na dnevu poklicev v Idriji in na osnovnih šolah na OŠ Preserje (občina Brezovica), v OŠ prof. dr. Josipa Plemlja na Bledu, v OŠ A. T. Linharta v...
Izbrani dijaki Srednje šole za strojništvo in Srednje šole za lesarstvo z mentorji so sodelovali na 3. Junior Achievement inovacijskem kampu 2021. Zaradi znanih okoliščin je tokrat potekal preko spleta, udeležilo pa se ga je 138 dijakov iz 17 srednjih šol.
Več informacij in fotografij pa v prispevku na jaslovenija.si.
Iskane strani ni mogoče najti. Poskusite z drugačnimi iskalnim nizom ali uporabite navigacijske menije.
Mednarodna konferenca Enersol 2021 je potekala od 4. do 5. novembra 2021 v Plznu na Češkem. Konference so se poleg predstavnikov Slovenije udeležili še predstavniki Češke, Nemčije, Avstrije in Slovaške.
Na konferenci sta dijaka Anže Krajnik in Urh Porenta iz 4.Bs predstavila dva modela energetskih hišk.
Na prvem modelu sta dijaka prikazala, kako lahko z izbiro primerne izolacije in ustrezno debelino izolacije učinkovito zmanjšamo toplotne izgube v objektu tudi do 40 % ter tako poskrbimo za primerno bivalno ugodje, prav tako pa zaradi manjše porabe goriva zmanjšamo vpliv škodljivih plinov na okolje.
Na drugem modelu sta dijaka prikazala, kakšen je izkoristek PV modula male sončne elektrarne ter kako se izkoristek čez dan spreminja. Prikazala sta tudi vpliv ustrezne orientacije objekta na izkoristek PV modula.
Z uporabo sodobnih energetskih sistemov učinkovito vplivamo na zmanjševanje škodljivih izpustov v ozračje ter podnebnih sprememb.
Dijaka sta spremljali ravnateljica srednje šole za strojništvo mag. Mojca Šmelcer in mentorica prof. Monika Hadalin.
Iskane strani ni mogoče najti. Poskusite z drugačnimi iskalnim nizom ali uporabite navigacijske menije.
V torek, 16.11. 2021, se je v telovadnici Gimnazije Jesenice odvijalo regijsko tekmovanje v odbojki. V skupinskem delu so dijaki naše šole najprej premagali vrstnike iz Gimnazije Jesenice, v drugi tekmi pa bili za las prekratki proti ekipi Gimnazije Franceta Prešerna Kranj.
Končno 2. mesto v skupini je pomenilo, da smo se v tekmi za tretje mesto pomerili z ekipo Gimnazije Škofja Loka. Tekma, polna preobratov in lepih potez, je na koncu za eno samo točko pripadla gimnazijcem.
Za kombinatorno igro, nepopustljivost in odličen moštveni duh si naši dijaki zaslužijo vse pohvale.
Besedilo in foto: Domen Jemec