Skoči na glavno vsebino
Rastem s knjigo

Rastem s knjigo

Rastem s knjigo

Nacionalni projekt spodbujanja bralne kulture

Projekti |

Projekt Rastem s knjigo je slovenski nacionalni projekt za spodbujanje bralne kulture med mladimi. Z njim se osnovnošolce in srednješolce spodbuja k obiskovanju splošnih knjižnic ter branju knjig slovenskih mladinskih pisateljev.

Projekt se izvaja za osnovnošolce od šolskega leta 2006/2007, za srednješolce pa od 2010/2011. Pripravlja ga Javna agencija za knjigo v sodelovanju z Ministrstvom za kulturo, Ministrstvom za izobraževanje, znanost in šport, Pionirsko – centrom za mladinsko književnost in knjižničarstvo pri Mestni knjižnici Ljubljana, Zavodom za šolstvo, Združenjem splošnih knjižnic, Sekcijo šolskih knjižnic pri Zvezi bibliotekarskih društev Slovenije in Društvom slovenskih pisateljev.

 Cilji projekta Rastem s knjigo so:

  • spodbujanje dostopnosti kakovostnega izvirnega slovenskega leposlovja
  • promoviranje slovenskih avtorjev knjig za mladino
  • spodbujanje bralne motivacije šolarjev
  • spodbujanje mladih k obiskovanju splošnih knjižnic
  • motiviranje založnikov za vključevanje sodobnih slovenskih avtorjev v založniške programe za mladino
  • povečevanje deleža izdanega slovenskega mladinskega leposlovja

V okviru projekta slovenski sedmošolci in dijaki prvih letnikov srednjih šol obiščejo najbližjo splošno knjižnico. Ob tej priložnosti prejmejo vsak svoj izvod knjige, ki je izbrana izmed prijavljenih slovenskih mladinskih del. Vsako leto komisija izbere dve knjigi – eno za osnovnošolce in eno za srednješolce (do sedaj izbrane knjige si lahko ogledate na povezavi).

Koordinatorici projekta:

Petra Žemva (SŠS) | petra.zemva@scsl.si

Irena Jenko (SŠL) | irena.jenko@scsl.si

 

Podobni prispevki

Razstava izdelkov dijakov in študentov ŠC Škofja Loka

Razstava izdelkov dijakov in študentov ŠC Škofja Loka

Razstava izdelkov dijakov in študentov strojništva in lesarstva ŠC Škofja Loka

2012-

Projekti |

Tradicionalna razstava izdelkov dijakov in študentov strojništva in lesarstva ŠC Škofja Loka 

Dogajanje

Akreditacija Erasmus

Akreditacija Erasmus

Akreditacija Erasmus za področju poklicnega in strokovnega izobraževanja

2022-2027

Projekti |

Šolski center Škofja Loka je na Razpisu Erasmus+ 2021 (EAC/A01/2021) prejel AKREDITACIJO ERASMUS na področju poklicnega in strokovnega izobraževanja za obdobje 2022 – 2027.

Akreditacija Erasmus je orodje, namenjeno organizacijam, dejavnim na področju poklicnega izobraževanja in usposabljanja, splošnega šolskega izobraževanja ter izobraževanja odraslih, ki želijo vzpostaviti čezmejne izmenjave in sodelovanje.

Podeljena akreditacija Erasmus Šolskemu centru Škofja Loka potrjuje, da smo uspešno pripravili  načrt za izvedbo visokokakovostnih aktivnosti mobilnosti kot del širših prizadevanj za strateški razvoj naše organizacije.

Tako bomo lahko še uspešneje promovirali program Erasmus+ in našim dijakom ter učiteljem še naprej omogočali kvalitetne strokovne izmenjave z našimi partnerskimi šolami in podjetji v tujini.

Logo K1 UTB TAE

Št. zadeve: AKR-VET-1/21
Št. akreditacije: 2021-1-SI01-KA120-VET-000043600

 

Koordinator projekta:
Tadej Gartner | tadej.gartner@scsl.si

 

Dogajanje v vseh projektih Akreditacije Erasmus

Alptrees

Alptrees

Program INTERREG Območje Alp: Alptrees

2020 – 2023

Projekti |

Opis projekta

Cilj projekta ALPTREES je razviti enotno strategijo za odgovorno ravnanje in upravljanje s tujerodnimi in invazivnimi tujerodnimi drevesnimi vrstami v alpskem prostoru (območje programa Interreg Alpe). ALPTREES transnacionalna strategija bo osnovana na pilotnih primerih dobrih praks in vzpostavitvi odprte mreže znanja partnerjev in ključnih deležnikov iz Slovenije, Avstrije, Nemčije, Francije in Italije (država opazovalka: Švica).
V okviru projekta se bodo povezale posamezne baze podatkov pojavljanja tujerodnih in invazivnih tujerodnih drevesnih vrst ter izdelali modeli in scenariji za podnebne spremembe na izbranih območjih v urbanih, primestnih in gozdnih ekosistemih na območju Alp.
V Sloveniji bodo partnerji projekta izvedli srečanja in delavnice s ključnimi deležniki razvojnih nacionalnih politik, upravljalci in uporabniki gozdov, in sicer na območju Mestne občine Maribor in na Gorenjskem. V okviru projekta bo nastal priročnik o zbiranju podatkov o tujerodnih in invazivnih tujerodnih drevesnih vrstah. V sodelovanju z lesarskimi šolami bo raziskana uporabno vrednost lesa teh vrst.

Partnerji

• vodilni partner: Bundesforschungs- und Ausbildungszentrum für Wald, Naturgefahren und Landschaft (Austria)
• Magistrat der Landeshauptstadt Klagenfurt am Wörthersee (Austria)
• Internationales Institut für Angewandte Systemanalyse (Austria)
• Forstliche Versuchs- und Forschungsanstalt Baden-Württemberg – FVA (Nemčija)
• Institut national de recherche en sciences et technologies pour l’environnement et l’agriculture, Groupement de Grenoble (Francija)
• Centre d’études et d’expertises sur les risques, l’environnement, la mobilité et l’aménagement (Francija)
• LANGHE MONFERRATO E ROERO – Società consortile a responsabilità limitata Agenzia di sviluppo del territorio (Italija)
• Fondazione Edmund Mach (Italija)
• Comune di Trento (Italija)
slovenski partnerji: Mestna občina Maribor, Gozdarski inštitut Slovenije in Razvojna agencija Sora d. o. o.

Transnacionalno sodelovanje za trajnostno upravljanje s tujerodnimi drevesnimi vrstami v urbanih, primestnih in gozdnih ekosistemih na območju Alp (A Transnational Cooperation for Sustainable Use and Management of Non-native Trees in Urban, Peri-Urban and Forest Ecosystems in the Alpine region)

Osnovni podatki

Leto: 2020-2023
Program: Program INTERREG Območje Alp
Koordinatorica projekta na SŠL: Irena Leban | irena.leban@scsl.si
Spletna stran projekta
Spletna stran projekta – Razvojna agencija Sora 
Brošura – predstavitev projekta Alptrees v sln. (PDF)

 

Dogajanje v projektu

Alptrees: Izobraževalni dan v šoli

Alptrees: Izobraževalni dan v šoli

Srednja šola za lesarstvo je za dijake 3. letnika v septembru 2021 izvedla izobraževalni dan v šoli o tujerodnih invazivnih drevesnih vrstah in redkih domorodnih drevesnih …

MEPI – Mednarodno priznanje za mlade

MEPI – Mednarodno priznanje za mlade

MEPI – Mednarodno priznanje za mlade

2020-

Projekti |

Program MEPI – Mednarodno priznanje za mlade je program, v okviru katerega se dijaki spopadajo z izzivi in dosegajo osebne dosežke. Je edinstven, netekmovalen program, ki posameznika spodbudi, da si oblikuje svoj program aktivnosti, si zastavi osebne izzive, oblikovane po lastni meri, se spoprime z njimi in jih tudi uspešno premaga. Za dosežke prejme priznanje mednarodne veljave.

MEPI je preizkus samega sebe. Na cilj pride udeleženec le z odločenostjo in vztrajnostjo, da bo opravil vse zahteve programa. To je zelo pomembna vrednota, ki jo mladi prenesejo v odraslost, saj v življenju odraslega ni vsaka stvar lahka.

Iz česa sestoji program? Program ima 3 stopnje.

Na vsaki stopnji čakajo udeleženca 4 področja.

Logo MEPI - mednarodno priznanje za mlade

Mentorji na SŠS:

Barbara Čenčič | barbara.cencic@scsl.si

Kristjan Prosen | kristjan.prosen@scsl.si

Tanja Šifrer | tanja.sifrer@scsl.si

Ana Vidic | ana.vidic@scsl.si

Tri stopnje

Bronasta stopnja

Za mlade od 14. leta naprej

Srebrna stopnja

Za mlade od 15. leta naprej

Zlata stopnja

Za mlade od 16. leta naprej

Štiri področja

Prostovoljstvo

Udeleženci programa kot prostovoljci prispevajo k dobrobiti lastne lokalne skupnosti/družbe in pokažejo družbeno odgovornost.

Rekreativni šport

Spodbuja zdrav življenjski slog in udeležbo pri športu in drugih fizičnih aktivnostih ter vpliva na izboljšanje zdravja in fizičnih sposobnosti.

Veščine

Mladim omogoča, da razvijejo svoje talente, spretnosti in povečajo samozavest.

Pustolovske odprave

Spodbuja pustolovski duh in raziskovanje v okviru skupinskega potovanja ter omogoča globlje razumevanje narave in okolja.

Projekt Neznani prijatelj

(samo na zlati stopnji)

Mladim omogoča, da pridobljene izkušnje dodatno obogatijo skozi sodelovanje in bivanje z nepoznanimi osebami v neznanem okolju.

Sprejmi izziv, preizkusi se in spoznaj samega sebe!

Dogajanje v projektu

Dostopnost