Ni zadetkov
Iskane strani ni mogoče najti. Poskusite z drugačnimi iskalnim nizom ali uporabite navigacijske menije.
Evropski teden poklicnih spretnosti je namenjen prenosu znanja in dobrih praks na področju poklicnega izobraževanja in usposabljanja v okviru dogodkov, ki so organizirani na lokalni, regionalni, nacionalni, mednarodni ravni in vključujejo izobraževalne organizacije, podjetja in druge partnerje v poklicnem izobraževanju in usposabljanju. Pobuda Evropske komisije, ki se je začela izvajati leta 2016, združuje vse zainteresirane strani – učitelje, organizacije, študente in trenerje – pod enim dežnikom, da bi predstavili številne prednosti, ki jih poklicno izobraževanje in usposabljanje nudi mladim in odraslim. Glede na nabor spretnosti, ki bodo potrebne v bližnji prihodnosti in na potrebe realnega trga dela, želimo s poklicnim izobraževanjem in usposabljanjem opolnomočiti vsakogar s potrebnimi kakovostnimi veščinami, da tako lahko vsak izkoristi svoj resnični potencial.
Koordinator projekta:
Tadej Gartner | tadej.gartner@scsl.si
Iskane strani ni mogoče najti. Poskusite z drugačnimi iskalnim nizom ali uporabite navigacijske menije.
Projekt “TRALES – Transnational Learning Factories«, je projekt malih partnerstev na področju poklicnega izobraževanja in usposabljanja, ki je bil v okviru programa Erasmus+ odobren v mesecu marcu 2022 in smo ga pričeli izvajati aprila 2022.
Cilj in glavni poudarek projekta je didaktična predstavitev poklicev v strojništvu (orodjar) in mehatroniki (mehatronik) s poudarkom na digitalizaciji učnih procesov, saj bomo vzpostavili digitalno platformo učne tovarne, ki bo vsebovala učne vsebine, predstavljene za posamezen poklic; posredovane bodo s pomočjo VR in AR tehnologije, kar bo omogočalo učenje na daljavo v šoli ali na delovnem mestu. S tem bomo okrepili sodelovanje med izobraževalnimi inštitucijami in podjetji, saj bo vsaka organizacija prispevala svoj del v okviru digitalne platforme – učne tovarne. Vse to pa bo pripomoglo, da bodo mladi bolje pripravljeni na izzive in hitre spremembe v proizvodnih procesih ter na poklice prihodnosti ob vstopu na trg dela.
V projekt so vključene partnerske organizacije z naslednjimi zadolžitvami:
VHS Bildungswerk GmbH, Gotha, Nemčija (krovni koordinator projekta)
Zadolžitev: vodenje projekta – projektni menedžment, didaktična predstavitev poklica mehatronik na prehodu v digitalno družbo v okviru transnacionalnih učnih tovarn.
ŠC Škofja Loka, Srednja šola za strojništvo
Zadolžitev: didaktična predstavitev poklica orodjar na prehodu v digitalno družbo s sodelovanjem s podjetjem Polycom d. o. o. (uporaba VR in AR tehnologije) in izvedba delavnice LTTA v okviru transnacionalnih učnih tovarnah.
Aristotel University of Thesseloniki, Grčija
Zadolžitev: katalog zahtev za trenerje (ekonomika učnih procesov) v transnacionalnih učnih tovarnah in izvedbena delavnica/LTTA.
Eurocultura, Vizenca, Italija
Zadolžitev: obdelava in razširjanje rezultatov/katalog zahtev za trenerje v transnacionalnih učnih tovarnah (podporni procesi); izvedbena delavnica/LTTA
Osnovni podatki
Leto: 2022
Program: Erasmus+ KA210
Referenčna številka: 2021-2-DE02-KA210-VET-000050734
Začetek projekta: 1. 3. 2022
Zaključek projekta: 28. 2. 2023
Trajanje projekta: 12 mesecev
Koordinator projekta: Tadej Gartner | tadej.gartner@scsl.si
Zadolžitve
VHS Bildungswerk GmbH – mehatronika
ŠC Škofja Loka – orodjarstvo
AUTH – ekonomika učnih procesov in podporni procesi
Eurocultura – komerciala, razširjanje rezultatov in podporni procesi
Koordinator projekta:
Tadej Gartner | tadej.gartner@scsl.si
VHS-Bildungswerk GmbH je ponudnik izobraževalnih storitev na področju poklicnega izobraževanja in usposabljanja (elektrotehnika, strojništvo in mehatronika). Poudarek izobraževanj je na strokovnem usposabljanju in nadaljnjem izobraževanju mladih, zaposlenih in iskalcev zaposlitve. Glavna dejavnost podjetja je usposabljanje vajencev za podjetja v Turingiji in ostalih regijah. V podjetju je skupno približno 650 zaposlenih, od tega 125 v podružnici v Turingiji.
Februarja 2020 so v podružnici podjetja v mestu Mühlhausen sprejeli tri naše dijake 4. letnika programa PTI na tritedensko CNC-izobraževanje v programu Erasmus+ — projekt Usposabljanje v tujini bogati II. V letu 2019 sta bila v okviru projekta Usposabljanje v tujini bogati I v podjetju na enotedenski praksi dva dijaka 5. letnika PTI. Od takrat sodelujemo s podjetjem in na tej osnovi je nastalo tudi naše partnerstvo v projektu VACIDE in Trales.
Aristotelova univerza v Solunu, Grčija, (A.U.Th.; grško: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης), ustanovljena je bila leta 1925, je največja univerza v Grčiji. Obsega 11 fakultet z več kot 40 različnimi šolami oziroma izobraževalnimi programi.
Od leta 2020 je na univerzo vpisanih približno 51.000 aktivnih študentov na diplomskih in podiplomskih programih.
Učni jezik je grški, obstajajo pa tudi programi v tujih jezikih in tečaji za mednarodne študente, ki se izvajajo v angleščini, francoščini, nemščini in italijanščini.
Eurocultura, ustanovljena l. 1993, je organizacija za raziskave, usposabljanje in karierno svetovanje s sedežem v Vicenzi v Italiji. Ključne kompetence organizacije so povezane predvsem s trgom dela in vprašanji usposabljanja. Projekti in dejavnosti partnerske organizacije so namenjeni izboljšanju zaposljivosti ljudi z usposabljanjem in dragocenimi delovnimi izkušnjami v tujini, spodbujanju podjetništva, spodbujanju mednarodne mobilnosti dijakov in študentov ter delavcev, preprečevanju in boju proti rasizmu in predsodkom, rasti uporabe novih tehnologij v učnih dejavnostih.
V okviru projekta in partnerstva VACIDE je ŠC Škofja Loka – Srednja šola za strojništvo in Višja strokovna šola – edina organizacija, ki izvaja izobraževanje in usposabljanje v obliki formalnega srednjega poklicnega in strokovnega izobraževanja. S sodelovanjem po vertikali – Srednja šola za strojništvo, Višja strokovna šola in MIC – bomo doprinesli projektu dodano vrednost, saj bomo vključili v izvajanje projekta tako dijake in profesorje kot tudi študente in predavatelje obeh šol, vključno z vodjem MIC-a.
Iskane strani ni mogoče najti. Poskusite z drugačnimi iskalnim nizom ali uporabite navigacijske menije.
Leta 2020 smo na Srednji šoli za strojništvo prvič izvedli usposabljanje CNC- in 3D-tehnologij za tuje dijake.
Tečaj izvajajo učitelji:
Matjaž Luznar (CAD)
Primož Šturm (CAM/CNC) (2020–2022)
Blaž Žakelj (CAM/CNC) (2023–)
Iztok Basaj (3D-skeniranje) (2020–2023)
Urban Verbič (3D-skeniranje) (2024–)
Matej Praprotnik (3D-tiskanje)
Koordinator projekta:
Tadej Gartner | tadej.gartner@scsl.si
Šolski center Škofja Loka ima v okviru laboratorija za računalniško podprto...
Šolski center Škofja Loka ima v okviru laboratorija za računalniško podprto...
V ponedeljek, 7. marca 2022, smo na Šoli za strojništvo sprejeli 6 čeških in...
V okviru programa Erasmus+ bomo naslednjih 14 dni na naši šoli gostili...
Šolski center Škofja Loka je na Razpisu Erasmus+ 2021 (EAC/A01/2021) prejel AKREDITACIJO ERASMUS na področju poklicnega in strokovnega izobraževanja za obdobje 2022 – 2027.
Akreditacija Erasmus je orodje, namenjeno organizacijam, dejavnim na področju poklicnega izobraževanja in usposabljanja, splošnega šolskega izobraževanja ter izobraževanja odraslih, ki želijo vzpostaviti čezmejne izmenjave in sodelovanje.
Podeljena akreditacija Erasmus Šolskemu centru Škofja Loka potrjuje, da smo uspešno pripravili načrt za izvedbo visokokakovostnih aktivnosti mobilnosti kot del širših prizadevanj za strateški razvoj naše organizacije.
Tako bomo lahko še uspešneje promovirali program Erasmus+ in našim dijakom ter učiteljem še naprej omogočali kvalitetne strokovne izmenjave z našimi partnerskimi šolami in podjetji v tujini.
Št. zadeve: AKR-VET-1/21
Št. akreditacije: 2021-1-SI01-KA120-VET-000043600
Koordinator projekta:
Tadej Gartner | tadej.gartner@scsl.si
V okviru programa Erasmus+ sta direktor ŠC Škofja Loka Martin Pivk in...
V programu Erasmus+ in projektu Usposabljanje v tujini bogati IV smo tudi na...
V okviru projekta Generation 4C (srečanje v mestu Tabor na Češkem) smo izvedli...
V programu Erasmus+ in projektu Usposabljanje v tujini bogati IV smo izvedli...
Job Shadowing – sledenje na delovnem mestu (SDM) – ponuja edinstveno...
Dijaki Srednje šole za lesarstvo, Oskar Dolšak, Anže Keržan in Ažbe Pohar, vsi...
Dijaki Jakob Trček, 3. AS, Gašper Potočnik in Martin Rihtaršič, oba 4. AS, se...
Dijaka Alexander Bevk Cuznar in Matevž Košir sta že teden dni pod nadzorstvom...
V programu Erasmus+ in sedaj tudi akreditiranem projektu Usposabljanje v...
Šolski center Škofja Loka je na Razpisu Erasmus+ 2021 (EAC/A01/2021) prejel...
Program MEPI – Mednarodno priznanje za mlade je program, v okviru katerega se dijaki spopadajo z izzivi in dosegajo osebne dosežke. Je edinstven, netekmovalen program, ki posameznika spodbudi, da si oblikuje svoj program aktivnosti, si zastavi osebne izzive, oblikovane po lastni meri, se spoprime z njimi in jih tudi uspešno premaga. Za dosežke prejme priznanje mednarodne veljave.
MEPI je preizkus samega sebe. Na cilj pride udeleženec le z odločenostjo in vztrajnostjo, da bo opravil vse zahteve programa. To je zelo pomembna vrednota, ki jo mladi prenesejo v odraslost, saj v življenju odraslega ni vsaka stvar lahka.
Iz česa sestoji program? Program ima 3 stopnje.
Na vsaki stopnji čakajo udeleženca 4 področja.
Mentorji na SŠS:
Barbara Čenčič | barbara.cencic@scsl.si
Kristjan Prosen | kristjan.prosen@scsl.si
Tanja Šifrer | tanja.sifrer@scsl.si
Ana Vidic | ana.vidic@scsl.si
Za mlade od 14. leta naprej
Za mlade od 15. leta naprej
Za mlade od 16. leta naprej
Udeleženci programa kot prostovoljci prispevajo k dobrobiti lastne lokalne skupnosti/družbe in pokažejo družbeno odgovornost.
Spodbuja zdrav življenjski slog in udeležbo pri športu in drugih fizičnih aktivnostih ter vpliva na izboljšanje zdravja in fizičnih sposobnosti.
Mladim omogoča, da razvijejo svoje talente, spretnosti in povečajo samozavest.
Spodbuja pustolovski duh in raziskovanje v okviru skupinskega potovanja ter omogoča globlje razumevanje narave in okolja.
(samo na zlati stopnji)
Mladim omogoča, da pridobljene izkušnje dodatno obogatijo skozi sodelovanje in bivanje z nepoznanimi osebami v neznanem okolju.
Iskane strani ni mogoče najti. Poskusite z drugačnimi iskalnim nizom ali uporabite navigacijske menije.