Skoči na glavno vsebino
Erasmus+ KA229 Generation 4C

Erasmus+ KA229 Generation 4C

Erasmus+: KA229 generation 4C – communicative, critical, creative and collaborate

Erasmus+: KA229 generacija 4C generacija – komunikativna, kritična, ustvarjalna in sodelujoča

1. 12. 2020-31. 8. 2023

Projekti |

Srednja škola Oroslavje

Projekt “generacija 4C – komunikativna, kritična, ustvarjalna in sodelujoča” obravnava nenehne tehnične spremembe v poklicnem izobraževanju. Po drugi strani pa se v kontekstu podnebnih sprememb, pritiska na migracije, pomanjkanja kvalificiranih delavcev in digitalne preobrazbe kaže potreba po državljanski vključenosti v evropsko skupnost vrednot.
Dobro usposobljeni, kompetentni kvalificirani delavci in odgovorne osebnosti zagotavljajo smiselno sodelovanje pri gospodarskem uspehu. Družbena in gospodarska stabilnost je dosežena, če so skupne vrednote podlaga za sodelovanje v Evropi. Te kvalifikacije ščitijo pred populističnimi in nacionalističnimi težnjami. Pripravljenost na kritično, ustvarjalno in komunikativno sodelovanje ter politično udejstvovanje zagotavlja mirno in svobodno prihodnost Evrope.
Skupne projektne naloge na transnacionalnih projektnih srečanjih podpirajo ta proces, saj se ustrezne rešitve razvijajo v kolegialnem sodelovanju (tehnologija dronov in varstvo podatkov, pametne in podnebju prijazne proizvodne metode, osnovna etična pravila, krepitev jezikovnega znanja, medkulturne veščine). Strokovne in osebne kompetence ustvarjajo komunikacijski prostor, v katerem se vsi počutijo sprejete, spoštovane in cenjene.
Poleg tega je treba vedno bolj upoštevati podnebne posledice lastne poklicne dejavnosti in tudi proizvodne metode, ki varčujejo z viri (npr. dodajalne proizvodne metode), ter spodbujati pripravljenost na nove poti (npr. mobilnost s pomočjo tehnologije dronov). S tem se spodbuja tudi pripravljenost na vseživljenjsko učenje, saj uspešno izvajanje novih izzivov krepi lastno osebnost, ki se nenehno sooča z novimi nalogami.
Metodologija v projektnem obdobju ustreza akcijsko usmerjenemu konceptu poučevanja in na partnerstvu temelječem sodelovanju učiteljev. S tem se spodbuja samoiniciativnost in upošteva individualni tempo učenja. Posledično lahko vsak udeleženec v sodelovanju prispeva svoje znanje, krepi se komunikacija in spodbujajo ustvarjalne rešitve. Sodelovalo bo približno 250 mladih pripravnikov z migracijskim ozadjem in brez njega ter približno 35 učiteljev.
Ciljne skupine in cilji projekta so torej naslednji:
– vajenci v dualnem/šolskem poklicnem usposabljanju, mladi begunci v poklicnem usposabljanju ali v fazi poklicne priprave
– motiviranje zainteresiranih učiteljev za sodelovanje pri projektu
– podjetja za usposabljanje
– povečanje medsektorskih kompetenc glede institucionalnega znanja v partnerskih državah (medkulturna kompetenca, sistemi usposabljanja, vrsta komunikacije, 0150 pripravljenost na sodelovanje, nadaljnji razvoj jezikovnega znanja ter metodologije in didaktike),
– spodbujanje timskega dela,
– spodbujanje medijske pismenosti z razvojem in praktično uporabo digitalnih učnih medijev.
– spodbujanje ključnih kompetenc spoštovanja in upoštevanja, zavzetosti, timskega dela, samostojnosti, radovednosti, pripravljenosti za nadaljnje izobraževanje, ustvarjalnosti

Rezultati:

Večjezično učno gradivo, ki ga je mogoče vključiti v pouk tudi po koncu projektne faze
Strokovne kompetence na področju sodelovalne tehnologije 3D-oblikovanja
Pripravljenost za podnebju prijazno ravnanje v poklicnem in zasebnem življenju
Uporaba proizvodnih metod, ki varčujejo z viri, npr. tehnologija 3D-tiskanja
Pripravljenost za vključevanje v evropsko skupnost
Ozaveščanje o pomenu etične tradicije v evropski skupnosti, ki temelji na krščansko-judovskih in antičnih vrednotah
Krepitev pripravljenosti na medverski dialog za zagotavljanje miru in svobode v Evropi
Sodelujoče šole krepijo svoj evropski profil in bodo ustvarjene dokumente vključile v nadaljnje učno delo. Sistem delovanja metodike poučevanja prispeva tudi k temu, da se vse več mladih v poklicnem izobraževanju ukvarja s samoorganiziranim učenjem in pridobiva te veščine.

Trajanje projekta: 1. december 2020–31. avgust 2023 (33 mesecev) – projekt je bil podaljšan za 9 mesecev

Koordinator: Europa Berufsschule Weiden

Partnerji:
– SPŠ TABOR, CZ
– SPŠ Technická , SPIŠSKA, SK
– ŠC Škofja Loka, SI
– SŠ OROSLAVJE, HR
– ENAIP, Trst, ITA

Koordinator na ŠC Škofja Loka: Tadej Gartner | tadej.gartner@scsl.si

 

Summary of the project
The project “generation 4C – communicative, critical, creative and collaborate,” addresses the constant technical change in vocational education. On the other hand, against the background of climate change, the pressure to migrate, the shortage of skilled workers and the digital transformation, the need to become involved as a citizen in the European community of values is shown.
Well-trained, competent skilled workers and responsible personalities guarantee meaningful participation in economic success. Social and economic stability is achieved when shared values form the basis for cooperation in Europe. These qualifications protect against populist and nationalist tendencies. The willingness to work together critically, creatively and communicatively and to get involved politically secures Europe’s future in peace and freedom.
The joint project tasks in the transnational project meetings support this process, because the appropriate solutions are developed in collegial cooperation (drone technology and data protection, smart and climate-friendly manufacturing methods, basic ethical rules, strengthening language skills, intercultural skills). Professional and personal competencies create a communication space in which everyone feels accepted, respected and valued.
In addition, the climatic consequences of one’s own professional activity must be taken into account more and as well as resource-saving manufacturing methods must always done more and more (e.g. additive manufacturing methods) and the willingness to go new ways must be encouraged (e.g. mobility through drone technology). This also promotes readiness for lifelong learning, because the successful implementation of new challenges strengthens your own personality, constantly facing new tasks.
The methodology during the project period corresponds to the action-oriented concept of teaching and the partnership based cooperation of the teachers. This encourages initiative and the individual pace of learning is taken into account. As a result, each participant can contribute his or her skills in the collaboration, communication is strengthened and creative solutions are promoted. Around 250 young trainees with and without a migration background and around 35 teachers will take part.

The target groups and goals of the project are therefore:
Apprentices in dual / school-based vocational training young refugees in vocational training or in the vocational preparation phase
Motivate interested teachers to work on the project
Training companies
Increase of cross-sectional competencies with regard to institutional knowledge in the partner countries (intercultural competence, training systems, type of communication, willingness to work together, further development of language skills and methodology and didactics),
Promoting teamwork,
Promotion of media literacy through the development and practical application of digital teaching media
Promotion of the key competencies of respect and respect, commitment, teamwork, independence, curiosity, willingness to further education, creativity

Results:
Multilingual teaching materials that can also be integrated into the class after the project phase.
Professional competence in collaborative 3D design technology
Willingness to behave in a climate-friendly manner in professional and private life
Use of resource-saving manufacturing methods, e.g. 3D printing technology
Willingness to get involved in the European community
Raising awareness of the importance of the ethical tradition in the European community based on Christian-Jewish and ancient values
Strengthen readiness for inter-religious dialogue to secure peace and freedom in Europe
The participating schools are strengthening their European profile and will integrate the created documents into the further teaching work. The system of action of the teaching methodology also contributes to the fact that more and more young people in vocational training are dealing with self-organized learning and are acquiring these skills.

Dogajanje v projektu

Ni zadetkov

Iskane strani ni mogoče najti. Poskusite z drugačnimi iskalnim nizom ali uporabite navigacijske menije.

Erasmus+: KA202 VACIDE – Vocational Action Competence in Digital Environments

Erasmus+: KA202 VACIDE – Poklicne kompetence v digitalnih okoljih

2020-

Projekti |

Opis projekta

Projekt “VACIDE – poklicne kompetence v digitalnih okoljih” je projekt strateških partnerstev na področju inovacij in izmenjav dobrih praks, ki ga partnerske organizacije VHS Bildungswerk GmbH in GEBIFO iz Nemčije, Eurocultura iz Italije in ŠC Škofja Loka iz Slovenije izvajamo v okviru programa Erasmus+. Poudarek in cilj projekta je učenje na delovnem mestu in s tem  krepitev sodelovanja med izobraževalnimi inštitucijami in podjetji na področju procesov digitalizacije, vse to pa bo pripomoglo, da bodo mladi bolje pripravljeni na izzive in hitre spremembe v proizvodnih procesih ter na poklice prihodnosti ob vstopu na trg dela.

Projekt VACIDE sledi naslednjim ciljem s poudarkom na  proizvodni industriji:  

1. Mala in srednje velika podjetja oziroma organizacije, vključene v ta projekt, s pomočjo preizkušenih orodij na didaktično pravilen način razvijajo digitalne spretnosti dijakov, vajencev in študentov na področju elektrotehnike (Nemčija), strojništva (Slovenija) in komercialnih ved (Italija).

2. Partnerji in pridruženi partnerji v projektu – podjetja, poklicne in strokovne šole, centri za poklicno usposabljanje, univerze, kompetenčni centri – sodelujejo pri uporabi digitalnih orodij za učenje.

3. Pripravniki – dijaki, vajenci in študenti – se usposabljajo na področju procesov digitalizacije na učnih mestih, ki jih bodo razvili partnerji projekta “VACIDE” v t. i. strokovna področja.

4. Izobraževalno osebje na učnih mestih za poklicno izobraževanje in usposabljanje lahko uporablja digitalne medije na didaktično primeren način, hkrati pa zagotavlja varnost podatkov in informacij, samostojno ustvarja digitalne vsebine in jih deli z drugimi skupinami uporabnikov.

S projektnimi partnerji iz različnih izobraževalnih okolij – učnih mest bomo izvajali naslednje dejavnosti za podporo malim in srednje velikim podjetjem pri digitalni preobrazbi:
– razvoj projektov usposabljanja za poučevanje osnovnih digitalnih veščin,
– usposabljanje učnega osebja za oblikovanje izobraževalnih projektov,
– zasnova in preizkušanje področja digitalnega sodelovanja za podporo sodelovanju na učnih mestih,
– podpora malim in srednjim podjetjem v učni kulturi, usmerjeni v izmenjavo/mobilnost kadrov,
– zagotavljanje digitalnih, za industrijo specifičnih učnih ponudb v različnih oblikah,
– zasnova in preizkušanje delavnic za spodbujanje medijsko-pedagoške usposobljenosti učiteljev.

Dejavnosti temeljijo na konkretnih predhodnih izkušnjah in potrebah vključenih partnerjev.

Osnovni podatki

Leto: 2020
Program: Erasmus+ KA202
Referenčna številka: 2020-1-DE02-KA202-007743
Začetek projekta: 1. 10. 2020
Zaključek projekta: 31. 3. 2023
Trajanje projekta: 30 mesecev
Koordinator projekta: Tadej Gartner | tadej.gartner@scsl.si
Spletna stran projekta: vacide.eu

Zadolžitve

VHS Bildungswerk GmbH – elektrotehnika

ŠC Škofja Loka – strojništvo

Eurocultura – komerciala

GEBIFO – spremljava izvajanja projekta in svetovanje

Vadbeni robot za namene izobraževanja v šoli in podjetju

Izdelek projekta: Vadbeni robot za namene izobraževanja v šoli in podjetju 

 

Partnerji v projektu

VHS-Bildungswerk GmbH (Gotha, Nemčija) - koordinator projekta

VHS-Bildungswerk GmbH je ponudnik izobraževalnih storitev na področju poklicnega izobraževanja in usposabljanja (elektrotehnika, strojništvo in mehatronika). Poudarek izobraževanj je na strokovnem usposabljanju  in nadaljnjem izobraževanju mladih, zaposlenih in iskalcev zaposlitve. Glavna dejavnost podjetja je usposabljanje vajencev za podjetja v Turingiji in ostalih regijah. V podjetju je skupno približno 650 zaposlenih, od tega 125 v podružnici v Turingiji.

V mesecu februarju 2020 so v podružnici podjetja v mestu Mühlhausen sprejeli tri naše dijake 4. letnika programa PTI na tritedensko CNC-izobraževanje v okviru programa Erasmus+ in projekta Usposabljanje v tujini bogati II. V letu 2019 sta bila v okviru projekta Usposabljanje v tujini bogati I v podjetju na enotedenski praksi dva dijaka 5. letnika PTI. Od takrat sodelujemo s podjetjem in na tej osnovi je nastalo tudi naše partnerstvo v projektu VACIDE.

GEBIFO (Berlin, NEM)

GEBIFO je inštitut za raziskave, svetovanje in razvoj na področju poklicnega izobraževanja; ustanovljen je bil leta 1993 in ima sedež v Berlinu. S strokovnim znanjem na področju raziskav in izvajanja projektov poslovna področja inštituta vključujejo:

– načrtovanje, pripravo, izvajanje in ocenjevanje projektov za poklicno izobraževanje,

– storitve svetovanja, usposabljanja, raziskovanja in inovacij na področju poklicnega izobraževanja, regionalnih, nacionalnih in mednarodnih prenosov v izobraževalnem sektorju.

GEBIFO podpira tudi mala in srednje velika podjetja pri podjetniškem usposabljanju in nadaljnjem izobraževanju njihovega osebja.

Eurocultura (Vicenza, ITA)

Eurocultura, ustanovljena l. 1993, je organizacija za raziskave, usposabljanje in karierno svetovanje s sedežem v Vicenzi v Italiji. Ključne kompetence organizacije so povezane predvsem s trgom dela in vprašanji usposabljanja.  Projekti in dejavnosti partnerske organizacije so namenjeni izboljšanju zaposljivosti ljudi z usposabljanjem in dragocenimi delovnimi izkušnjami v tujini, spodbujanju podjetništva, spodbujanju mednarodne mobilnosti dijakov in študentov ter delavcev, preprečevanju in boju proti rasizmu in predsodkom, rasti uporabe novih tehnologij v učnih dejavnostih.

ŠC Škofja Loka (SLO)

V okviru projekta in partnerstva VACIDE je ŠC Škofja Loka – Srednja šola za strojništvo in Višja strokovna šola – edina organizacija, ki izvaja izobraževanje in usposabljanje v obliki formalnega srednjega poklicnega in strokovnega izobraževanja. S sodelovanjem po vertikali – Srednja šola za strojništvo, Višja strokovna šola in MIC – bomo doprinesli projektu dodano vrednost, saj bomo vključili v izvajanje projekta tako dijake in profesorje kot tudi študente in predavatelje obeh šol, vključno z vodjem MIC-a.

Dogajanje

Ni zadetkov

Iskane strani ni mogoče najti. Poskusite z drugačnimi iskalnim nizom ali uporabite navigacijske menije.

Erasmus+: KA202 VACIDE

Erasmus+: KA202 VACIDE

Erasmus+: KA202 VACIDE – Vocational Action Competence in Digital Environments

Erasmus+: KA202 VACIDE – Poklicne kompetence v digitalnih okoljih

2020-2023

Projekti |

Opis projekta

Projekt “VACIDE – poklicne kompetence v digitalnih okoljih” je projekt strateških partnerstev na področju inovacij in izmenjav dobrih praks, ki ga partnerske organizacije VHS Bildungswerk GmbH in GEBIFO iz Nemčije, Eurocultura iz Italije in ŠC Škofja Loka iz Slovenije izvajamo v okviru programa Erasmus+. Poudarek in cilj projekta je učenje na delovnem mestu in s tem  krepitev sodelovanja med izobraževalnimi inštitucijami in podjetji na področju procesov digitalizacije, vse to pa bo pripomoglo, da bodo mladi bolje pripravljeni na izzive in hitre spremembe v proizvodnih procesih ter na poklice prihodnosti ob vstopu na trg dela.

Projekt VACIDE sledi naslednjim ciljem s poudarkom na  proizvodni industriji:  

1. Mala in srednje velika podjetja oziroma organizacije, vključene v ta projekt, s pomočjo preizkušenih orodij na didaktično pravilen način razvijajo digitalne spretnosti dijakov, vajencev in študentov na področju elektrotehnike (Nemčija), strojništva (Slovenija) in komercialnih ved (Italija).

2. Partnerji in pridruženi partnerji v projektu – podjetja, poklicne in strokovne šole, centri za poklicno usposabljanje, univerze, kompetenčni centri – sodelujejo pri uporabi digitalnih orodij za učenje.

3. Pripravniki – dijaki, vajenci in študenti – se usposabljajo na področju procesov digitalizacije na učnih mestih, ki jih bodo razvili partnerji projekta “VACIDE” v t. i. strokovna področja.

4. Izobraževalno osebje na učnih mestih za poklicno izobraževanje in usposabljanje lahko uporablja digitalne medije na didaktično primeren način, hkrati pa zagotavlja varnost podatkov in informacij, samostojno ustvarja digitalne vsebine in jih deli z drugimi skupinami uporabnikov.

S projektnimi partnerji iz različnih izobraževalnih okolij – učnih mest bomo izvajali naslednje dejavnosti za podporo malim in srednje velikim podjetjem pri digitalni preobrazbi:
– razvoj projektov usposabljanja za poučevanje osnovnih digitalnih veščin,
– usposabljanje učnega osebja za oblikovanje izobraževalnih projektov,
– zasnova in preizkušanje področja digitalnega sodelovanja za podporo sodelovanju na učnih mestih,
– podpora malim in srednjim podjetjem v učni kulturi, usmerjeni v izmenjavo/mobilnost kadrov,
– zagotavljanje digitalnih, za industrijo specifičnih učnih ponudb v različnih oblikah,
– zasnova in preizkušanje delavnic za spodbujanje medijsko-pedagoške usposobljenosti učiteljev.

Dejavnosti temeljijo na konkretnih predhodnih izkušnjah in potrebah vključenih partnerjev.

Osnovni podatki

Leto: 2020
Program: Erasmus+ KA202
Referenčna številka: 2020-1-DE02-KA202-007743
Začetek projekta: 1. 10. 2020
Zaključek projekta: 31. 7. 2023
Trajanje projekta: 34 mesecev
Koordinator projekta: Tadej Gartner | tadej.gartner@scsl.si
Spletna stran projekta: vacide.eu

Zadolžitve

VHS Bildungswerk GmbH – elektrotehnika

ŠC Škofja Loka – strojništvo

Eurocultura – komerciala

GEBIFO – spremljava izvajanja projekta in svetovanje

Vadbeni robot za namene izobraževanja v šoli in podjetju

Izdelek projekta: Vadbeni robot za namene izobraževanja v šoli in podjetju 

 

Partnerji v projektu

VHS-Bildungswerk GmbH (Gotha, Nemčija) - koordinator projekta

VHS-Bildungswerk GmbH je ponudnik izobraževalnih storitev na področju poklicnega izobraževanja in usposabljanja (elektrotehnika, strojništvo in mehatronika). Poudarek izobraževanj je na strokovnem usposabljanju  in nadaljnjem izobraževanju mladih, zaposlenih in iskalcev zaposlitve. Glavna dejavnost podjetja je usposabljanje vajencev za podjetja v Turingiji in ostalih regijah. V podjetju je skupno približno 650 zaposlenih, od tega 125 v podružnici v Turingiji.

V mesecu februarju 2020 so v podružnici podjetja v mestu Mühlhausen sprejeli tri naše dijake 4. letnika programa PTI na tritedensko CNC-izobraževanje v okviru programa Erasmus+ in projekta Usposabljanje v tujini bogati II. V letu 2019 sta bila v okviru projekta Usposabljanje v tujini bogati I v podjetju na enotedenski praksi dva dijaka 5. letnika PTI. Od takrat sodelujemo s podjetjem in na tej osnovi je nastalo tudi naše partnerstvo v projektu VACIDE.

GEBIFO (Berlin, NEM)

GEBIFO je inštitut za raziskave, svetovanje in razvoj na področju poklicnega izobraževanja; ustanovljen je bil leta 1993 in ima sedež v Berlinu. S strokovnim znanjem na področju raziskav in izvajanja projektov poslovna področja inštituta vključujejo:

– načrtovanje, pripravo, izvajanje in ocenjevanje projektov za poklicno izobraževanje,

– storitve svetovanja, usposabljanja, raziskovanja in inovacij na področju poklicnega izobraževanja, regionalnih, nacionalnih in mednarodnih prenosov v izobraževalnem sektorju.

GEBIFO podpira tudi mala in srednje velika podjetja pri podjetniškem usposabljanju in nadaljnjem izobraževanju njihovega osebja.

Eurocultura (Vicenza, ITA)

Eurocultura, ustanovljena l. 1993, je organizacija za raziskave, usposabljanje in karierno svetovanje s sedežem v Vicenzi v Italiji. Ključne kompetence organizacije so povezane predvsem s trgom dela in vprašanji usposabljanja.  Projekti in dejavnosti partnerske organizacije so namenjeni izboljšanju zaposljivosti ljudi z usposabljanjem in dragocenimi delovnimi izkušnjami v tujini, spodbujanju podjetništva, spodbujanju mednarodne mobilnosti dijakov in študentov ter delavcev, preprečevanju in boju proti rasizmu in predsodkom, rasti uporabe novih tehnologij v učnih dejavnostih.

ŠC Škofja Loka (SLO)

V okviru projekta in partnerstva VACIDE je ŠC Škofja Loka – Srednja šola za strojništvo in Višja strokovna šola – edina organizacija, ki izvaja izobraževanje in usposabljanje v obliki formalnega srednjega poklicnega in strokovnega izobraževanja. S sodelovanjem po vertikali – Srednja šola za strojništvo, Višja strokovna šola in MIC – bomo doprinesli projektu dodano vrednost, saj bomo vključili v izvajanje projekta tako dijake in profesorje kot tudi študente in predavatelje obeh šol, vključno z vodjem MIC-a.

Dogajanje

Ni zadetkov

Iskane strani ni mogoče najti. Poskusite z drugačnimi iskalnim nizom ali uporabite navigacijske menije.

Interreg – DanubePeerChains

Interreg – DanubePeerChains

Interreg – DanubePeerChains

2020-2022

Projekti |

DanubePeerChains je evropski projekt, ki se izvaja v okviru programa Interreg – Podonavje, s prednostno programsko nalogo in ciljem: povečati kompetence za poslovne in socialne inovacije.

DanubePeerChains naslavlja evropsko strategijo za Podonavje EUSDR, predvsem s sklicevanjem na dve prednostni področji:

– Projektni partnerji so prepoznali izzive, ki jih povzroča digitalna preobrazba v industriji in s tem povezane spremembe v poslovnih modelih in vrednostnih verigah, ki izjemno vplivajo na države Podonavja, zlasti na regionalne trge dela in razvoj kadrovskih kvalifikacij. Medtem ko v razvitejših podonavskih državah pomanjkanje digitalnih kompetenc ogroža inovativna MSP in novoustanovljena podjetja z omejevanjem možnosti za razširitev in internacionalizacijo, je v manj razvitih državah nujna potreba po usposabljanju delovne sile in podjetij na področju digitalnih znanj, veščin in kompetenc ter digitalizacije delovnih procesov, saj je to ključnega pomena za gospodarski razvoj.

– Glavni cilj projekta je torej opolnomočenje organizacij za podporo trgu dela (LSO) in organizacij za podporo podjetjem (BSO), skupaj s svojimi ciljnimi skupinami in potenciali na lokalnem nivoju (podjetniki, zaposleni v MSP, strokovnjaki za digitalizacijo), za skupni pristop pri krepitvi zmogljivosti in usposabljanju za nadgradnjo visokokvalificiranih delovnih mest v Podonavju ter za pridobitev trajnostnega priznanja za partnerstvo pri sodelovanju na ravni PEER v inovativnih nadnacionalnih vrednostnih verigah.

V projekt je vključenih 14 projektnih partnerjev in 5 pridruženih strateških partnerjev iz držav Podonavja, katerih cilj je ustvariti oz. izboljšati inovativno in družbeno odgovorno Podonavje.

DanubePeerChains is a project implemented under the INTERREG Danube Transnational Programme, within programme priority 1, and within programme priority specific objective SO 1.2 Increase competences for business and social innovation.

DanubePeerChains addresses the European strategy for the Danube Region EUSDR mainly with reference to Priority Areas 8 and 9.
– The project partners recognized challenges caused by digital transformation in the industry and related changes in business models and value chains have tremendous impact on the Danube region countries, particularly on the regional labour markets and the development of human resource qualifications. While in the advanced Danube countries a lack of digital competences threatens innovative SMEs and start-ups by limiting their chances for scale-up and internationalisation, in less developed countries the need for catching up in digital qualification of work force and their employing companies is urgent and crucial for economic development.
– The main objective of the project DanubePeerChains, therefore, is to empower Labour market Support Organizations (LSO) and Business Support Organizations (BSO) together with their target groups and further local high-potentials (entrepreneurs, SME employees, digitalisation specialists) in a joint capacity building and training approach to upskill to high-qualified jobs in the Danube region and to gain sustainable recognition as PEER-level collaboration partners in innovative transnational value chains.

Involving 14 project partners and 5 associated strategic partners from Danube Region countries, will generate significant changes throughout the entire Region in order to improve Innovative and socially responsible Danube region.

Vodilni partner/Lead partner: Business Upper Austria

Začetek/Start date: 1. 7. 2020

Zaključek/End date: 31. 12. 2022

Vrednost projekta/Project budget: 1.784.455,00 EUR

Koordinator projekta v ŠC Škofja Loka/SC Škofja Loka project coordinator

Alojzij Kokalj | 04 506 23 71 | alojzij.kokalj@scsl.si

DanubePeerChains je projekt, ki se izvaja v okviru programa Interreg – Podonavje in je sofinanciran iz Evropskega socialnega sklada.

DanubePeerChains is a project implemented under the INTERREG Danube Transnational Programme co-financed by European Union funds.

Dogajanje v projektu

Ni zadetkov

Iskane strani ni mogoče najti. Poskusite z drugačnimi iskalnim nizom ali uporabite navigacijske menije.

Lesni feniks

Lesni feniks

Lesni feniks

1. 9. 2019-1. 1. 2021

Glavni namen projekta Lesni feniks je varovanje okolja z zniževanjem količine odpadkov, preprečevanjem nastajanja odpadkov in ponovno uporabo materialov ter dvig osveščenosti lokalnih prebivalcev o načinih, možnostih in pomenu prehoda v krožno gospodarstvo.

Osrednji predmet projekta je ponovna uporaba odsluženega lesa, ki bo ob sodelovanju organizacij iz treh različnih sfer (gospodarstvo, izobraževalne ustanove, lokalne skupnosti) ter preko aktivnega ozaveščanja širše populacije postavila občino in regijo na zemljevid trajnostno naravnanih območij ter postala pilotni primer za ostale regije in občine. To bo doseženo tako s tradicionalnimi oblikami ozaveščanja (okrogle mize, predavanja, prezentacije filmov, delavnice) kot z integracijo vsebin v učni proces Srednje šole za lesarstvo ter končno praktično implementacijo in prikazom uporabe odsluženega lesa v urbani infrastrukturi.

Odslužen les predstavlja grožnjo okolju, saj je lahko kontaminiran zaradi uporabe premazov z visokim deležem težkih kovin ali impregnacijskih sredstev, ki obremenjujejo okolje (npr. kreozot, CCA). Po drugi strani pa v industrijskih obratih nastajajo precejšnje količine lesnih ostankov, ki so ne samo okoljsko neoporečni, ampak je v njih les visoke kakovosti. Takšen primer je zaslediti v podjetju M Sora, ki je proizvajalec lesenih oken. V proizvodnem procesu zaradi kontrole kakovosti ostajajo leseni elementi različnih dimenzij, ki vključujejo visokokakovosten les, a so bili izločeni zaradi vključitve manjšega števila grč, smolnih kanalov ali manjših napak. Ti elementi so predelani v sekance, ki jih podjetje porabi za ogrevanje svojih poslovnih in proizvodnih prostorov. Zaradi visoke kakovosti tega lesa je nedvomno smotrno poiskati alternativne rešitve ter takšen les uporabiti za izdelavo novih lesenih izdelkov.

Partnerji v projektu:

Lokatur

M Sora

Občina Žiri

Razvojna agencija Sora

Šolski center Škofja Loka

Koordinator projekta: Dimitrij Jeraj

Glavni namen projekta Lesni feniks je varovanje okolja z zniževanjem količine odpadkov, preprečevanjem nastajanja odpadkov in ponovno uporabo materialov ter dvig osveščenosti lokalnih prebivalcev o načinih, možnostih in pomenu prehoda v krožno gospodarstvo.

Osrednji predmet projekta je ponovna uporaba odsluženega lesa, ki bo ob sodelovanju organizacij iz treh različnih sfer (gospodarstvo, izobraževalne ustanove, lokalne skupnosti) ter preko aktivnega ozaveščanja širše populacije postavila občino in regijo na zemljevid trajnostno naravnanih območij ter postala pilotni primer za ostale regije in občine. To bo doseženo tako s tradicionalnimi oblikami ozaveščanja (okrogle mize, predavanja, prezentacije filmov, delavnice) kot z integracijo vsebin v učni proces Srednje šole za lesarstvo ter končno praktično implementacijo in prikazom uporabe odsluženega lesa v urbani infrastrukturi.

Odslužen les predstavlja grožnjo okolju, saj je lahko kontaminiran zaradi uporabe premazov z visokim deležem težkih kovin ali impregnacijskih sredstev, ki obremenjujejo okolje (npr. kreozot, CCA). Po drugi strani pa v industrijskih obratih nastajajo precejšnje količine lesnih ostankov, ki so ne samo okoljsko neoporečni, ampak je v njih les visoke kakovosti. Takšen primer je zaslediti v podjetju M Sora, ki je proizvajalec lesenih oken. V proizvodnem procesu zaradi kontrole kakovosti ostajajo leseni elementi različnih dimenzij, ki vključujejo visokokakovosten les, a so bili izločeni zaradi vključitve manjšega števila grč, smolnih kanalov ali manjših napak. Ti elementi so predelani v sekance, ki jih podjetje porabi za ogrevanje svojih poslovnih in proizvodnih prostorov. Zaradi visoke kakovosti tega lesa je nedvomno smotrno poiskati alternativne rešitve ter takšen les uporabiti za izdelavo novih lesenih izdelkov.

V projektu je primarnega pomena ozaveščanje širše javnosti glede splošne situacije o odpadkih ter možnostih uporabe odsluženega lesa. Za prehod v krožno gospodarstvo sta namreč ključna ozaveščenost in sodelovanje vseh akterjev družbe.

To bo izvedeno z načrtovanimi javnimi dogodki, internimi izobraževanji v podjetju in vpeljevanjem vsebin v učni načrt Srednje šole za lesarstvo Škofja Loka. Preko učnega procesa ter ob sodelovanju med podjetjem M Sora in srednjo šolo bodo nastali izdelki, ki jih bo Občina Žiri uporabila in postavila kot del urbane infrastrukture. Ponovna uporaba kakovostnega odpadnega lesa za izdelke, ki so namenjeni dvigu kakovosti bivalnega okolja lokalne skupnosti za njene ranljivejše člane (otroci in starejša generacija), ima veliko sporočilno vrednost glede namena prehoda v krožno gospodarstvo, saj ob skrbi za ohranjanje okolja daje priložnosti boljše izkoriščenosti kakovostnega lesa tako podjetju kot skupnosti, v kateri to deluje.

Na takšen način je moč doseči največji učinek, saj bodo tako prebivalci lokalne skupnosti kot tudi obiskovalci fizično uporabljali izdelke iz odsluženega lesa ter poleg dodatnega ozaveščanja izkustveno privzemali koncepte ponovne uporabe lesa in krožnega gospodarstva. Poleg tega je bila v Žireh identificirana potreba po lesenih klopeh ob sprehajalnih poteh ter lesenih elementih za opremo naravnega kopališča ob reki Sori, s čimer bo učinek le še večji.

Pomembna dodana vrednost projekta pa je tudi vzpostavljeno sodelovanje med gospodarstvom, izobraževalnimi (delno tudi raziskovalnimi) ustanovami in lokalno skupnostjo. Takšno sodelovanje predstavlja vzoren primer četverne vijačnice (quadruple helix) na področju trajnostnega razvoja, kar je v skladu s smernicami Evropske komisije. S projektom želimo torej pokazati, da je odslužen les uporabna surovina, ki jo je moč ponovno uporabiti, ter praktično prikazati učinkovito sodelovanje med akterji iz različnih sfer.

Cilji projekta Lesni feniks

  • izvedba sklopa aktivnosti aktivnega osveščanja širše javnosti
  • izvedba pilotnega projekta uporabe odsluženega lesa ali lesnih ostankov za izdelavo urbane opreme v lokalni skupnosti kot primer dobre prakse preprečevanja nastajanja odpadkov ter ponovne uporabe

Aktivnosti v projektu

  • razširitev učnega procesa na osnovi razvoja izdelkov iz odsluženega lesa
  • izdelava in postavitev urbane opreme iz odsluženega lesa v lokalni skupnosti
  • osveščanje javnosti o pomenu ponovne uporabe materialov ter prenos dobrih praks
  • promocija sofinancerjev, operacije in njenih rezultatov
  • vodenje in koordinacija operacije

Rezultati

  • povečana osveščenost lokalnega prebivalstva o pomenu varovanja okolja, možnostih ponovne uporabe surovin in s tem koncept krožnega gospodarstva
  • razvoj učnih programov za izobraževanje lesarjev
  • krepitev sodelovanja med gospodarstvom in izobraževalno ustanovo
  • izkustveno privzemanje koncepta ponovne uporabe lesa

Dogajanje v projektu

Ni zadetkov

Iskane strani ni mogoče najti. Poskusite z drugačnimi iskalnim nizom ali uporabite navigacijske menije.

Dogajanje v projektu

Ni zadetkov

Iskane strani ni mogoče najti. Poskusite z drugačnimi iskalnim nizom ali uporabite navigacijske menije.

Erasmus+: KA102 Usposabljanje v tujini bogati III

Erasmus+: KA102 Usposabljanje v tujini bogati III

Erasmus+: KA1 Usposabljanje v tujini bogati III (UTB III)

2019-2021

Projekti |

10. maja 2019 so v okviru programa Erasmus+ odobrili projekt Usposabljanje v tujini bogati III. V našem projektu UTB III bo na področju poklicnega izobraževanja in usposabljanja (PIU) za dijake, vajence in osebje v tujini sodelovalo šest partnerskih srednjih strokovnih in poklicnih šol iz petih držav:

  • Berufliche Schulen des Unstrut-Hainich-Kreises, Muhlhausen, Nemčija
  • viio 2, Tongern, Belgija
  • Stredni prumyslova skola strojni a stavebni, Tabor, Češka republika
  • Europa-Berufsschule Weiden, Nemčija
  • Technická akadémia, Spišska Nova Ves, Slovaška
  • Srednja škola Oroslavje, Hrvaška

Izvedli bomo:
-14 enomesečnih PIU mobilnosti dijakov v podjetjih v Nemčiji, Belgiji in na Hrvaškem,
– 9 dvotedenskih PIU mobilnosti dijakov na šoli (tečaj CNC) na Češkem in Slovaškem,
– 7 trimesečnih  mobilnosti za vajence v Nemčiji in na Češkem in
– 24 mobilnosti spremljevalnega osebja in 2 mobilnosti osebja za pripravljalni obisk

Logo K1 UTB TAE

Načrtovane PIU mobilnosti dijakov, vajencev in osebja bodo izvedene od 1. junija 2019 do 31. maja 2021.

Koordinator projekta:
Tadej Gartner | tadej.gartner@scsl.si

 

Dijaki na usposabljanju v tujini pišejo

S partnerskimi šolami bomo organizirali PIU v podjetjih oz. na šoli za: 7 vajencev – orodjarjev v Nemčiji in na Češkem; 3 avtoservisne tehnike v Nemčiji; 7 strojnih tehnikov v Nemčiji, na Češkem in Hrvaškem; 9 strojnih tehnikov – orodjarjev na Češkem in Slovaškem; 4 dijake lesarske stroke v Belgiji.

Dijaki vajenci bodo prejeli nova strokovna znanja in veščine na področju strojništva, avtomehanike in lesarstva in pridobili jezikovne, medkulturne in digitalne kompetence.

Osebje se bo seznanilo z novimi učnimi metodami poučevanja in načini izvajanja PIU, spoznalo bo izobraževalni in vajeniški sistem partnerske šole in njegovo izvedbo v podjetjih. Prav tako bo pridobilo oz. izboljšalo svoje jezikovne, medkulturne in digitalne kompetence.

Vsi udeleženci mobilnosti bodo spoznali kulturo in življenje države gostiteljice ter izpopolnili angleški in nemški jezik.

Sodelovanje v programu Erasmus+ bo doprineslo k boljši kakovosti, privlačnosti in inovativnosti na področju poklicnega izobraževanja in usposabljanja na naši šoli.

Dogajanje v projektu

Ni zadetkov

Iskane strani ni mogoče najti. Poskusite z drugačnimi iskalnim nizom ali uporabite navigacijske menije.

Dostopnost